Politica retur


Condiții generale de eligibilitate pentru returnări și schimburi


Poți returna produsele cumpărate de pe site-ul zevo.ro  în termen de 14 zile de la data primirii lor. Poți schimba produsele în termen de 30 de zile de la data comandării lor.


Pentru a schimba sau returna articolele, te rugăm să te asiguri că acestea sunt în ambalajele originale, au toate etichetele atașate și nu prezintă urme de deteriorare sau uzură. De aceea, îți sugerăm să probezi produsele când le primești și să te asiguri că îți vin bine, înainte de a rupe etichetele și de a le purta propriu-zis.


Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare sau este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a-l refuza.


Motive des întâlnite pentru care refuzăm schimbul sau returnarea produselor:


  • când cutia originală a produsului nu este ambalată corespunzător și aceasta ajunge la noi deteriorată;
  • când ambalajul original este lipit cu bandă adezivă;
  • când produsele sunt ambalate defectuos, iar pe durata transportului acestea se murdăresc (de aceea, îți recomandăm să folosești cutii pentru ambalarea produselor);
  • când produsele au fost purtate sau prezintă mirosuri improprii;
  • când produsele nu mai au etichetele atașate.


Dacă vom refuza schimbarea sau returnarea produselor pentru unul din motivele enumerate mai sus, suporți tu taxele de transport, dus-întors.


Returnarea produselor


Dacă din orice motiv, dupa ce ați receptionat comanda, nu sunteți multumit de produsele primite, le puteți returna fără probleme. Dreptul de retur este valabil atât pentru persoanele fizice cât si pentru cele juridice. Este necesar doar să ne anuntați de intenția dumneavoastră pe e-mail (office@zevo.ro).



Potrivit legislației în vigoare (Ordonanța de urgență 34/2014), privind produsele achiziționate la distanță, aveti la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului să ne anunțați despre intenția de a returna produsele.

Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscatori dacă ne veți spune motivele returnării. Vă mulțumim!

De asemenea, atunci când ne veți anunța despre intenția dumneavoastră de a face retur trebuie să specificați și modalitatea de compensare, alegând dintre:



1. înlocuirea produsului cu unul asemănător sau alt produs de pe stoc.
2. primirea banilor înapoi.




1. Dacă alegeți prima variantă (anume înlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) și din acest lucru rezultă o diferență de bani, se va proceda în felul următor:



- dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, atunci noi vă vom returna diferența în contul dumneavoastră bancar.
- dacă produsul ales de dumneavoastră este mai scump, atunci veți plăti diferența ca la orice alta comandă, la primirea coletului.

2. In cazul în care alegeți varianta de rambursare a banilor, atunci trebuie să ne comunicați pe e-mail contul dumneavoastră bancar ( si anume: codul IBAN, de 24 de caractere, alături de titularul cardului ).
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc. Termenul legal este de 14 zile calendaristice de la primirea notificării, însă plata returului se face în 5 zile lucrătoare de la confirmarea primirii produselor.


                                                                                          
Puteti alege una dintre cele două variante de retur: 1. Prin curier 2. Personal la showroom


  1. Prin curier


Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin orice companie de curierat și costul va fi suportat de dumneavoastră. 



  1. Personal la showroom


Este necesar să ne anuntați de intenția dumneavoastră pe e-mail pentru a stabili toate detaliile (office@zevo.ro).

Potrivit legislației în vigoare (Ordonanța de urgență 34/2014), privind produsele achiziționate la distanță, aveti la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului să ne anuntați despre intenția de a returna produsele.


Puteți alege între:




1.repararea produsului.
2. înlocuirea produsului.
3.reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative.




Program showroom pentru retururi


Marti, Miercuri, Vineri, Sâmbătă 10:00-21:00  


Pentru detalii privind modalitatea de a ajunge vă rugăm frumos să consultați rubrica Servicii Clienți- Showroom Zevo.


Condiții pentru returnarea produselor:


- să ne înstiințați prin e-mail, în termen de 14 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.


- să folosiți pentru returnare orice companie de curierat, costurile de returnare fiind suportate de către dumneavoastră în calitate de client.


- produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură sau consum.


- în momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuiesc împachetate corespunzător, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.


- ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.



SC ZEVO FASHION SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare.



Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.


Costuri de returnare


  1. Transportul pentru returnarea produselor se poate face prin orice companie de curierat și costul va fi suportat de dumneavoastră. 


Adresa pentru returnarea produselor este:


SC ZEVO FASHION SRL , Strada Ankara, nr. 6, Sector 1, Bucuresti.


Vă rugăm să folosiți doar adresa de mai sus și nu adresa sediului social.


Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitati să ne contactati. Vă răspundem cu cea mai mare plăcere.


Dispozitii legale


In conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpărătorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la vânzare, însoțit de toate accesoriile, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată.


In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, clientul având obligația să trimită coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar putem amâna restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la noi.